کیان کیان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

عسل مامان جونی و بابا جونی

اولین سفر کیان

1390/12/6 23:10
382 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 1390/07/03 من در سن 2 ماهگی با مامان و بابام و با مامانی جونی زهرا و باباجونی مهدی و دایی و زندایی بابام 2 ماشینه اولین مسافرت زندگیم رو شروع کردم مقصد ما شهر کرمان بود بابا جونی قبل از رفتنمون پای قشنگش آسیب دید و با همون پاش تا کرمان رانندگی کرد . تو راه همه با من بازی میکردن من همش تو این سفر خواب بودم و به قول بابا فرهاد من خوش مسافرت هستم . صبح که از مشهد راه افتادیم شب رسیدیم کرمان اونجا رفتیم خونه عمو مامان جونی خونشون خیلی بزرگ بود و یک باغ کوچولو هم داشتن . اونجا از باغ شازده و حمام گنجعلی خان و خیلی جاهای دیگر که واسه من خیلی قشنگ و دیدنی بود رفتیم. اونجا همه تصمیم گرفتن از اونجا بریم جزیره زیبای قشم و بندر عباس. وای وای وای وای وقتی رسیدیم بندر عباس هوا خیلی شرجی بود من و بابا فرهاد خیلی کلافه شدیم اونجا بابا فرهاد فقط زیر کولر گازی بود البته تو ماشینم یکسره کولر ماشین بابا جون روشن بودش . من برای اولین بار سوار لنج شدیم خیلی بحال بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نبات کوچولو
6 اسفند 90 23:18
*داستان های تصویری *قصه های زیبای کودکانه *شعر هایی با تصاویری زیبا *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه *آخرین اخبار در مورد ماهنامه تخصصی نبات کوچولو *مجموعه داستان های بازی معروف AngryBirds به صورت مصور --- این ها و کلی عنوان دیگه در یک وبلاگ، باورتون نمیشه!!! --- > به نبات کوچولو سر بزنید < منتظر رابطه ای گرم و صمیمی با شما هستیم راستی وقتی اومدین آدرس وبتون رو هم بگید تا لینک بشید – ما روزانه حدود 250 تا بازدید داریم نباتی